Sunday 6 June 2010

M.I.M.P.I vs R.E.A.L.I.T.I

Hidup macam inilah!
everything is new now!
Again, welcome to my life...

Bercerita mengenai hidup aku kini, semuanya bagai MIMPI! yeah! M.I.M.P.I. Aku tak pernah menyangka jauh sekali BERMIMPI hidup aku akan jadi macam ni. Dugaan yang datang, badai yang melanda hidup aku kini memang tak pernah pun aku TERMIMPI. Tapi, ianya bukan MIMPI tapi REALITI. Yeah, R.E.A.L.I.T.I

REALITI yang harus aku hadapi. MAHU tau TAK, aku harus hadapinya. Tetapi, dugaan ini bukan MUDAH untuk ditangani. Segalanya aku serahkan padaNYA. Ya! DIA yang lebih mengetahui. Apa yang aku boleh lakukan kini, adalah terus BERDOA, BERDOA dan BERDOA padaNYA.

Kata orang HIDUP TAK SELALU INDAH. Ya, aku sangat SETUJU dengan kata-kata tersebut. HIDUP TAK SELALU INDAH, HIDUP BAGAIKAN RODA... Kadang-kadang kita di atas, kadang-kadang kita di bawah. Siapa sangka hidup yang dulunya HAMPIR SEMPURNA, HAMPIR BAHAGIA, tetapi kini semuanya PORAK-PERANDA dalam sekelip mata!

Kini, aku menyerahkan segala-galanya kepadaNYA...

Hidup Macam Inilah... tak selalunya INDAH...


Kalaulah Hidup Sentiasa INDAH...

0 comments: